4 places
assegudes
4 places
per dormir
< 3500 kg
Permís B
Viatges a l'estranger
autoritzats
Km il·limitats
acceptats
No s'admeten
mascotes
Lloguer llarga durada
Reducció per als lloguers de 7 dies o més.
Nuestra NUEVA camper está perfectamente equipada para poder disfrutar de tu estancia. Es muy cómoda de conducir, te permite visitar y pernoctar en sitios increíbles a los que no podrías acceder en autocaravana. Dispone de tanque de agua de 100l, panel solar y doble batería trasera, por lo que tiene una gran autonomía.
Para mayor comodidad en el habitáculo, este modelo no tiene el compartimento de encima de la cabina, lo que te permite acceder y salir de la cabina más fácilmente.
Nuestra camper, además, está equipada con cierres de seguridad en todas sus puertas para mayor tranquilidad en tus viajes y tus pernoctaciones.
Estaremos encantados de poder ayudarte si tienes alguna duda o aclaración en la preparación de tu viaje.
Situades en la part posterior del vehicle. Permet augmentar la capacitat de places per a dormir conservant l'espai de vida en l'habitacle.
Situades en la part posterior del vehicle. Permet augmentar la capacitat de places per a dormir conservant l'espai de vida en l'habitacle.
Situada en la part posterior del vehicle de manera transversal, ocupant tota l'amplària del vehicle. Permet beneficiar d'espai en la zona habitable i de la comoditat d'un gran llit doble.
Situada en la part posterior del vehicle de manera transversal, ocupant tota l'amplària del vehicle. Permet beneficiar d'espai en la zona habitable i de la comoditat d'un gran llit doble.
Model: Benimar 116 UP
Posada en circulació 2020
Pes total màxim autoritzat (PMA): 3.300,0 kg
Nombre de seients: 4
Nombre de places per dormir: 4
Nombre de cinturons de seguretat: 4
Longitud: 6,0 m
Aigua neta : 100,0 litres
Alçada: 3,0 m
Aigües brutes : 90,0 litres
Amplària: 2,1 m
Combustible: Diesel
Additiu: Ad Blue
Caixa de canvis: Manual
Quilometratge: 0-15 000 km
Capacitat del dipòsit : no indicat
Consum: De 8 a 10 l / 100 km
Fiança (gestionada directament pel propietari): 900.00 €
Forma(es) de pagament de la fiança: Transferència
Km adicional 0.25 €
Vehicle per a no fumadors
Les modalitats de reemborsament varien en funció de la data d'anul·lació de la reserva.
Amb més de 30 dies d'antelació, rebràs el reemborsament del 70% de l'import del lloguer, excloent el cost de l'assegurança del lloguer i les despeses de gestió.
Amb menys de 30 dies d'antelació, cap reemborsament és possible. L'import total del lloguer haurà de ser abonat.
Anulación flexible por motivo Covid-19
Si no pots viatjar per motiu de Covid-19, pots beneficiar de condicions d'anul·lació adaptades. D'aquesta manera podràs posposar el teu viatge sense cap cost.
L'import de la teva reserva anul·lada queda disponible com a crèdit de lloguer per a una futura reserva del mateix vehicle (o un altre vehicle del mateix propietari), per a les dates de la teva elecció.
Trasllat a l'aeroport : 100.00 € per lloguer
Tovalloles de dutxa : 30.00 € per lloguer
Neteja exterior : 40.00 € per lloguer
Neteja interior : 60.00 € per lloguer
Dilluns : Obert
Dimarts : Obert
Dimecres : Obert
Dijous : Obert
Divendres : Obert
Dissabte : Obert
Diumenge : Obert
Dia festiu : Obert
Aquestes opinions són avaluacions d'altres anuncis del propietari. D'aquesta forma et proporciona informació sobre José Antonio.
Em pasat uns dies magnífics, la furgo esta super ben cuidada i te tot el que pots necessitar, cuina, bany, aigua calenta, calefacció...
El viaje fue estupendo, tanto, que repetiremos la experiencia.
Manuel y su mujer fueron muy amables y explican cada rincón y botón a las mil maravillas, además, de estar atentos durante todo el viaje. Si lo que buscáis al alquilar una camper es seguridad y confianza, ellos son los elegidos. Además de que la camper, es muy manejable y tiene todo tipo de confort.
Los propietarios, José y Pilar, nos dieron todo tipo de explicaciones sobre el funcionamiento de la furgo. Estuvieron a disposición de las incidencias que pudieran surgir durante el viaje. El vehículo estaba en perfecto estado y muy limpio. Ha sido toda una experiencia. A la vuelta se interesaron por cómo había ido. Absolutamente recomendable contar con ellos.
Propietari professional
Membre des de juliol 2019
Més de 10 lloguers ja efectuats
4 opinions llogaters
Idiomes parlats
Francès, Espanyol, Català
Taxa de resposta: 100 %
Identitat certificada
Telèfon verificat
Correu electrònic certificat
Permís de circulació verificat
Inspecció tècnica verificada
L'adreça exacta d'estacionament serà disponible un cop confirmada la reserva.