2 places
amb cinturó
3 places
per dormir
Viatges a l'estranger
no autoritzats
Animals
autoritzats sota sol·licitud
Lloguer llarga durada
Reducció per als lloguers de 7 dies o més.
Reserva anticipada
Reducció per a les sol·licituds de lloguer amb més de 5 mesos d'antelació.
Carane Eriba triton, confortable et bien équipée.
Possibilité de louer en plus : la solette, 2 sièges pliables, un meuble de cuisine, et la télévision.
Elle est fonctionnelle, avec un couchage possible à l'avant pour un enfant.
Pratique et manoeuvrable, elle est facile à tracter.
Son cabinet de toilette permet une intimitée, grace à ses cloisons. il est pratique avec son lavabo, ses placards et son wc chimique.
Le frigidaire est petit mais trés fonctionnel avec un petit congélateur efficace.
Les deux feus gaz fonctionnent bien.
L'évier et le lavabo sont alimentés grace à des pompes immergées dans le géricane d'eau. Elles fonctionnent avec la batterie intérieur, ainsi que les lumières LED de la caravane. Elle est équipée d'une rallonge pour se raccorder dans un camping, ou chez un particulier.
Situada a la part davantera del vehicle, a la part superior del lloc de conducció i accessible mitjançant una escala. Molt còmoda i permet disposar d'un ampli espai de vida en l'habitacle.
Situada en la part posterior del vehicle de manera transversal, ocupant tota l'amplària del vehicle. Permet beneficiar d'espai en la zona habitable i de la comoditat d'un gran llit doble.
Model: Eriba Triton
Posada en circulació 1987
Pes total màxim autoritzat (PMA): 780,0 kg
Nombre de seients: 2
Nombre de places per dormir: 3
Nombre de cinturons de seguretat: 2
Longitud: 5,0 m
Aigua neta : no indicat
Alçada: 2,2 m
Aigües brutes : no indicat
Amplària: 2,2 m
Fiança (gestionada directament pel propietari): 2,000.00 €
Forma(es) de pagament de la fiança: Txeca, Efectiu, Transferència, Altres
Km adicional ---
Vehicle per a no fumadors
Les modalitats de reemborsament varien en funció de la data d'anul·lació de la reserva.
Amb més de 30 dies d'antelació, rebràs el reemborsament del 70% de l'import del lloguer, excloent el cost de l'assegurança del lloguer i les despeses de gestió.
Amb menys de 30 dies d'antelació, cap reemborsament és possible. L'import total del lloguer haurà de ser abonat.
Anul·lació flexible per motius de força major
Si no pots viatjar per motius de força major, pots beneficiar-te de condicions d'anul·lació adaptades. D'aquesta manera podràs posposar el teu viatge sense cap cost.
L'import corresponent a la part del propietari et serà reemborsada en un termini de deu dies després de l'anul·lació. L'import restant podrà ser utilitzat per a una futura reserva per al vehicle que triïs.
Membre des de agost 2020
3 lloguers ja efectuats
Idiomes parlats
Francès
Taxa de resposta: 100 %
Identitat certificada
Telèfon verificat
Correu electrònic certificat
Permís de circulació verificat
Inspecció tècnica verificada
Presentació
Située dans l'est de la Mayenne, au cœur du bocage et à la limite du parc national Normandie Maine.
Je vous propose ma caravane toute équipée, pour des week-ends, séjours, balades, en appréciant la vie en Eriba triton dans un esprit vintage.
L'adreça exacta d'estacionament serà disponible un cop confirmada la reserva.