6 places
amb cinturó
6 places
per dormir
< 3500 kg
Carnet de conduirB
Viatges al extranger
sota petició
Animals
autoritzats sota sol·licitud
Mobilvetta Bussola 6 posti letto 6 posti omologati per il trasporto
doccia separata
doppia dinette comoda per 6 persone
Situada en l'habitacle del vehicle en posició central. Es poden tancar de manera que no ocupen espai durant el dia i permeten un bon descans.
Situada a la part davantera de l'habitacle, convé especialment a nens. Es forma normalment en obrir la banqueta dels seients i baixant la taula del saló.
Situada a la part davantera de l'habitacle, convé especialment a nens. Es forma normalment en obrir la banqueta dels seients i baixant la taula del saló.
Situada a la part davantera del vehicle, a la part superior del lloc de conducció i accessible mitjançant una escala. Molt còmoda i permet disposar d'un ampli espai de vida en l'habitacle.
Model: Mobilvetta Bussola 2
Posada en circulació 2001
Pes total màxim autoritzat (PMA): 3.400,0 kg
Nombre de seients: 6
Nombre de places per dormir: 6
Nombre de cinturons de seguretat: 6
Longitud: 6,5 m
Aigua neta : 80,0 litres
Alçada: 3,17 m
Aigües brutes : 80,0 litres
Amplària: 2,22 m
Combustible: Diesel
Additiu: Ad Blue
Caixa de canvis: Manual
Quilometratge: Desconegut
Capacitat del dipòsit : 80,0 litres
Consum: De 10 a 12 l / 100 km
Fiança gestionada per Yescapa (2000€ o l'import màxim de la franquicia contractada)
Km adicional 0.25 €
Vehicle fumador sota petició
Les modalitats de reemborsament varien en funció de la data d'anul·lació de la reserva.
Amb més de 30 dies d'antelació, rebràs el reemborsament del 70% de l'import del lloguer, excloent el cost de l'assegurança del lloguer i les despeses de gestió.
Amb menys de 30 dies d'antelació, cap reemborsament és possible. L'import total del lloguer haurà de ser abonat.
Anul·lació flexible per motius de força major
Si no pots viatjar per motius de força major, pots beneficiar-te de condicions d'anul·lació adaptades. D'aquesta manera podràs posposar el teu viatge sense cap cost.
L'import corresponent a la part del propietari et serà reemborsada en un termini de deu dies després de l'anul·lació. L'import restant podrà ser utilitzat per a una futura reserva per al vehicle que triïs.
Il camper "Bussola 2" ci ha accompagnati per 5 giorni on the road in Puglia, compatto con i suoi 7 metri scarsi di lunghezza e autonomo grazie ai pannelli solari.
I suoi 20 anni circa di vita si notano, ma Aldo, il proprietario, è molto attento alle esigenze del cliente.
Parlando sempre di Aldo, gentilezza e professionalità sono due parole perfette per descriverlo! Sempre presente ad ogni chiamata sia per bisogno che per consigli su itinerari/pernottamenti (e per i distributori di carburante più economici, che non guasta mai ;) )
L'attività di Aldo è ancora giovane, ma ha tutto l'entusiasmo e la passione per questi mezzi per fare, e dare, sempre di più!!
Aquestes opinions són avaluacions d'altres anuncis del propietari. D'aquesta forma et proporciona informació sobre Aldo.
E' stata la prima esperienza in camper. Complessivamente buona
Grazie tante ad Aldo per la disponibilità.
Camper tenuto bene per i suoi trent’anni, e anche qualcosa di più, ha qualche imperfezione ma nulla che non possa rendere memorabile un viaggio.
Abbiamo fatto 5 giorni circa e in sei amici e ci siamo trovati tutti quanti veramente bene nonostante fossimo tutti con poca o zero esperienza in questo mondo.
Ottimo prezzo per i servizi inclusi (km, stoviglie, lenzuola...).
Camping car très ergonomique
Proprietaire très arrangeant la prise et le dépôt du camping car, donne aussi ses bons plans concernant le camping sauvage, très réactif!
Nous conseillons la location!
L'adreça exacta d'estacionament serà disponible un cop confirmada la reserva.