3 places
amb cinturó
4 places
per dormir
< 3500 kg
Carnet de conduirB
Viatges a l'estranger
autoritzats
Animals
autoritzats
Lloguer llarga durada
Reducció per als lloguers de 7 dies o més.
Le van pour rouler est tres agreable, on se sent comme dans une golf.
Ces points forts sont un couchage pour 4 personnes dans un espace contenu. Parfait pour un couple avec un ou 2 enfants ou pour 4 amis. On peut coucher 2 adultes en haut.
Avec ses 2,5m de hauteur ext et 1m85 int on se tient debout.
Ce toit fixe a 2 avantages 1/au camping si nuit ventee on a pas de bruit a l’interieur contrairement au toit relevable 2/parfait pour visiter une ville car vous pouvez vous garer en plein centre-ville et on ne remarque pas que vous etes dedans.
Avec ses 2 batteries auxiliaires, une bonne autonomie electrique
Avec son chauffage type webasto, on peut en profiter meme l’hiver. Il n’est pas 4wd mais avec ses pneus cross il passe deja bien et on a mis des protections sous le chassis.
Super couleur. On change du blanc ou du blanc et encore plus beau avec ses autocollants
Conso 8L/100km
Situada en l'habitacle del vehicle en posició central. Es poden tancar de manera que no ocupen espai durant el dia i permeten un bon descans.
Situada a la part davantera de l'habitacle, convé especialment a nens. Es forma normalment en obrir la banqueta dels seients i baixant la taula del saló.
Model: Volkswagen T5 2 l 102 ch
Posada en circulació 2014
Pes total màxim autoritzat (PMA): 3.200,0 kg
Nombre de seients: 3
Nombre de places per dormir: 4
Nombre de cinturons de seguretat: 3
Longitud: 5,3 m
Aigua neta : 40,0 litres
Alçada: 2,5 m
Aigües brutes : 40,0 litres
Amplària: 1,9 m
Combustible: Diesel
Additiu: Ad Blue
Caixa de canvis: Manual
Quilometratge: 150-200.000 km
Capacitat del dipòsit : 80,0 litres
Consum: De 6 a 8 l / 100 km
Fiança gestionada per Yescapa (2000€ o l'import màxim de la franquicia contractada)
Km adicional 0.35 €
Vehicle per a no fumadors
Les modalitats de reemborsament varien en funció de la data d'anul·lació de la reserva.
Amb més de 30 dies d'antelació, rebràs el reemborsament del 70% de l'import del lloguer, excloent el cost de l'assegurança del lloguer i les despeses de gestió.
Amb menys de 30 dies d'antelació, cap reemborsament és possible. L'import total del lloguer haurà de ser abonat.
Anul·lació flexible per motius de força major
Si no pots viatjar per motius de força major, pots beneficiar-te de condicions d'anul·lació adaptades. D'aquesta manera podràs posposar el teu viatge sense cap cost.
L'import corresponent a la part del propietari et serà reemborsada en un termini de deu dies després de l'anul·lació. L'import restant podrà ser utilitzat per a una futura reserva per al vehicle que triïs.
L'adreça exacta d'estacionament serà disponible un cop confirmada la reserva.