Assistència en carretera RAC

Assistència Lloguer d'Autocaravanes i Campers

En cas d'avaria en el Regne Unit com a Europa, RAC intervé per ajudar-te i proposa una assistència 24h/24.

L'assegurança cobreix els vehicles de menys de 3,5 tones matriculats a Gran Bretanya. Si el propietari del vehicle és una empresa professional, t'aconsellem contactar directament amb ell perquè t'informi sobre el procés d'assistència en carretera que s'apliqui.

Les dades de contacte així com el número de la pòlissa figuren en el document "Comprovant d'assegurança" que rebràs abans de la data d'inici del teu viatge.

Assistència en carretera en el lloc de l'avaria

Un cop hagis comunicat l'avaria, RAC enviarà un vehicle d'assistència en carretera que intentarà reparar el vehicle. Yescapa assumirà les reparacions fins a un màxim de 300 € pel qual el vehicle pugui circular de nou. En el 80% dels casos, les reparacions solen realitzar-se en el lloc de l'avaria.

Si el vehicle no pot ser reparat en el lloc de l'avaria, RAC oferirà un servei de remolc fins al taller competent més a prop. RAC contactarà Yescapa que proposarà un vehicle de lloguer o un allotjament temporal (per un import màxim de 50£ per persona i nit, per un màxim de 3 nits). El propietari haurà de sol·licitar un informe de diagnòstic al taller, que servirà a determinar la causa de l'avaria i la(es) persona(es) responsable(s) de les reparacions.