Centre d'ajuda - Llogater

Troba les respostes a les questions freqüents

Has rebut una multa o infracció per no abonar el cost d'un peatge? Qui abona aquest import?

Si el propietari rep una multa o infració per despeses de peatge que van tenir lloc durant el teu lloguer, et correspon abonar l'import, ja que vas ser el conductor i el responsable del vehicle durant el lloguer. 

En el cas d'una multa de trànsit:

Si ets conscient d'una possible sanció durant el teu viatge, t'aconsellem prevenir al propietari en el moment de la devolució del vehicle.

En el moment en el qual el propietari rep la sanció, disposa de 20 dies naturals per a canviar de titular d'aquesta. El propietari contactarà amb tu per a informar-te de la multa o infracció.

Si et negues a abonar l'import de la multa, el propietari pot transmetre les teves dades a les autoritats competents juntament amb una còpia del contracte de lloguer, per a canviar la titularitat de la multa.

Si el canvi de titularitat no és possible perquè es tracta del lloguer d'un vehicle a l'estranger, l'equip de Servei al Client podrà intervenir perquè abonis aquest import a través de la plataforma. En qualsevol cas, sota presentació de la infracció o factura de pagament de la multa o infracció.

En cas de multa por no haver pagat un peatge:

Les despeses derivades del peatge, ecotaxa, etc.; no estàn inclosos en el preu del lloguer i corren al teu compte. 

Si el propietari rep una notificació d'impagament d'aquesta mena de sancions, et sol·licitarà que li abonis aquest import. En defecte d'això, el nostre equip de Servei al client podrà intervenir per fer el pagament amb la teva targeta de crèdit. En qualsevol cas se't proporcionarà un justificant o factura de la sanció.