Centre d'ajuda - Propietari

Troba les respostes a les questions freqüents

Puc llogar la meva caravana o remolc en Yescapa?

Sí, és possible i disponem d'una categoria prevista per a aquest tipus de vehicle en la creació de l'anunci.

No obstant això, actualment no emetem una assegurança per a caravanas i altres tipus de vehicles no motorizats, considerats com a remolcs. Seguim traballant per a poder proporcionar una solució de l'assegurança pròximament.

En cas d'un accident en el qual el remolc impacti el vehicle que la transporti, seria l'assegurança del propi vehicle que hauria de poder cobrir els danys.
El propietari de la caravana o remolc ha d'indicar en la descripció del seu anunci que el vehicle que porti la caravana o el remolc ha d'estar assegurat per a això, ja que cap asssegurança pot ser proporcionada per mitjà de Yescapa.
Per a poder publicar l'anunci, Yescapa verificarà la documentació següents:
  • Inspecció Tècnica del Vehicle (ITV) 
  • Permís de Circulació per a remolcs de més de 750 kg.