Autocaravana perfilada

Vista del vehicle angle davanter Fiat FIAT DUCATO - Yescapa

4 places amb cinturóSeients amb cinturons de seguretat

4 places per a dormirEspai còmode per a 4 persones

Carnet BEl teu carnet de conducir és suficient per conduir aquest vehicle inferior a 3500kg.

Document verificatEl permís de circulació està en regla i ha estat verificat pel nostre equip

Viatges a l'estranger autoritzatsEl propietari autoritza circular amb el seu vehicle en diversos països

S'admeten mascotesLes teves mascotes poden formar part del viatge!

Sol·licitud de lloguer gratuïta i sense compromís!

Inclòs en el lloguer

  • Assegurança pel vehicle i els seus ocupants
  • Assistència en carretera

    El nostre equip sempre a la teva disposició

  • Pagament segur

    Més comoditat amb les nostres facilitats de pagament

  • Garantia de sortida

    El nostre equip et proposa alternatives en cas de problema a l'últim moment.

Andrés
Andrés et presenta la seva autocaravana perfilada

Autocaravana NOVA llesta per a les teves aventures - Viatja amb total autonomia i comoditat!

RUTAS Y RUEDAS SL és una empresa dedicada al lloguer d'autocaravanes. Això et garanteix seriositat en el servei i responsabilitat. ¡Res de sorpreses d'última hora!

Matriculada al juliol de 2024, aquesta autocaravana completament nova és la darrera adquisició de Rutas y Ruedas, perfecta per a unes vacances sense preocupacions! Gaudeix de la tranquil·litat de viatjar en un vehicle nou, garantint que la teva aventura no es veurà afectada per avaries o malfuncionaments.

Equipament complet: La nostra autocaravana compta amb dues llits grans, permetent que 4 adults dormin còmodament. L'interior està dissenyat per maximitzar el confort i la funcionalitat, amb un bany complet que inclou duxa separada i WC. La zona de menjador acull fins a 4 persones, i la cuina està equipada amb dos fogons, un lavabo, una nevera gran de 144 litres, i un joc de vaixella complet per a 4 persones, ideal per gaudir dels teus àpats durant el viatge.

A més, per al teu entreteniment, l'autocaravana disposa d'un televisor de 20 polzades amb SmartTV i antena integrada, perquè puguis relaxar-te veient els teus programes preferits o gaudint de contingut en streaming després d'un dia d'aventures.

Per gaudir al màxim de la natura, incloem 4 cadires d'exterior i una taula plegable, perfectes per relaxar-se a l'aire lliure. A més, el portabicicletes per a 4 bicicletes et permetrà portar les teves bicicletes i gaudir de rutes ciclistes als teus destinacions. També compta amb un toldo extensible lateral per proporcionar-te ombra i comoditat en els teus moments de descans a l'exterior.

Compacta i pràctica: Amb 6 metres de llarg, la XMK 590 és prou compacta per facilitar l'aparcament en gairebé qualsevol lloc, sense sacrificar l'espai interior i la comoditat. El seu dipòsit d'aigua neta de 100 litres, WC químic, calefacció i sistema d'aigua calenta a gas, juntament amb el seu panell solar i bateria, et proporcionen l'autonomia que necessites per explorar qualsevol destinació sense dependre d'instal·lacions externes.

Equipament opcional: Si ho desitges, podem lliurar-te l'autocaravana amb un joc de llençols, tovalloles i coixins, perquè no hagis de preocupar-te de res més que gaudir del teu viatge.

No ho pensis més! Viu l'experiència de la llibertat total amb la nostra autocaravana, ideal per a escapades de cap de setmana o llargues aventures.

Característiques

Places llit

Llits 1

Llit transversal

135x220 cm
Llits 2

Llit sostre elevable

105x200 cm

Equipaments

  • Dutxa interior
  • WC
  • Portabicicletes
  • Nevera
  • Kit vaixella
  • Kit de neteja
  • Productes de consum
  • Cafetera
  • Direcció assistida

Característiques tècniques

  • ModelIlusion ilusion590
  • Entrada en circulació2024
  • PMA:3.500 kg
  • Altura:3 m

Condicions de lloguer

Condicions del propietari

  • Viatjar a l'estrangerAutoritzat
  • Carnet de conduirPermis B
  • Animals a bordAutoritzat
  • Vehicle per a fumadorsNo autoritzat
  • Excés de quilometratge0,25 € per km addicional

Fiança

  • Pagament de la fiançaGestionada directament pel propietari, targeta bancària, transferència
  • Import900 €

Condicions d'anul·lació

Les modalitats de remborsament varien en funció de la data d'anul·lació de la reserva.

Lloc de recollida


La Llagosta (08120), Espanya

L'adreça exacta d'estacionament serà disponible un cop confirmada la reserva.

  • Dies d'oberturaDilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte, diumenge, dia festiu

3 opinions d'una reserva verificada


Andrés
AndrésProfessional del lloguer - A Yescapa des de 2024
  • Puntuació global
    4,67/5
  • Taxa de resposta100 %
  • Idiomes parlatsEspanyol, Anglès
  • Perfil certificat

Vehicles similars aprop de La Llagosta