Centre d'ajuda - Propietari

Troba les respostes a les questions freqüents

Com modificar una reserva?

És possible realitzar modificacions de dates, de quilometratge i de l'assegurança en una reserva encara que aquesta ja hagi estat confirmada. 

Per a això, el viatger ha d'accedir a l'apartat Els meus Viatges del seu Compte Yescapa i realitzar la sol·licitud de modificació (cap sol·licitud de modificació podrà ser tractada per telèfon o e-mail).

Quines modificacions pot realitzar el viatger en total autonomia des del seu Compte Yescapa?

1) Afegir dies o canviar el paquet quilomètric abans de realitzar el pagament de la reserva

El viatger haurà de cancel·lar la seva sol·licitud inicial i tornar a fer una nova amb les bones informacions.

2) Afegir dies o canviar el paquet quilomètric després d'haver realitzat el pagament de la reserva

Si tu acceptes, el viatger pot modificar una reserva ja confirmada. Podrà fer-ho des del seu Compte Yescapa, a l'apartat els meus Viatges > Detalls de la reserva > "Modificar".

Pots modificar tu mateix una reserva ja confirmada per mitjà del teu compte Yescapa, a l'apartat de Els meus viatges> "Modificar".

Podrà modificar:

  • la data de sortida;
  • la data de tornada;
  • el paquet quilomètric;

3) Extensió d'un dia d'assegurança després d'haver realitzat el pagament de la reserva

És possible afegir un dia d'assegurança sense facturar un dia suplementari de lloguer. És molt útil en el cas que el viatger desitgi recollir el vehicle trigui o que es retorni aviat en el matí. Per a això, el viatger ha de marcar la casella "He convingut amb el propietari que només es factura l'assegurança".

Després de la seva sol·licitud d'extensió, rebràs un e-mail perquè autoritzis aquesta modificació. Si acceptes, el viatger haurà de confirmar-la mitjançant el pagament de l'import suplementari, en cas contrari la reserva es mantindrà sense canvis.

Cas particular: Supressió d'un dia, d'un paquet quilomètric o canvi de dates després d'haver realitzat el pagament de la reserva

No és possible canviar les dates, reduir la durada del lloguer ni el paquet quilomètric si la reserva ja ha estat confirmada. No obstant això, si s'arriba a un acord entre totes dues parts, tant el propietari com el viatger han d'enviar-nos la seva sol·licitud per correu electrònic (correu electrònic del propietari amb el viatger en còpia o viceversa).