Furgoneta camper
Barcelona
2 viatgers
Nou
A partir de
72 €
3 places amb cinturóSeients amb cinturons de seguretat
3 places per a dormirEspai còmode per a 3 persones
Carnet BEl teu carnet de conducir és suficient per conduir aquest vehicle inferior a 3500kg.
Document verificatEl permís de circulació està en regla i ha estat verificat pel nostre equip
Viatges a l'estranger autoritzatsEl propietari autoritza circular amb el seu vehicle en diversos països
No s'admeten mascotesLes teves mascotes no podran formar part d'aquest viatge
Sol·licitud de lloguer gratuïta i sense compromís!
Assegurança inclosa per defecte o Opció Premium, tu tries!
El nostre equip et proposa alternatives en cas de problema a l'últim moment.
El nostre equip sempre a la teva disposició
Més comoditat amb les nostres facilitats de pagament
Vehícle habitatge molt cuidat i en perfectes condicions. Es va camperitzar per a ús propi, no amb la finalitat de llogar-ho, amb el que té tot el nivell de detall i comoditat que un vol per a si mateix.
A nivell mecànic, és una furgoneta de finals del 2016 amb molt pocs quilometres, que disposa de bluetooth, control creuer, reposa braç... Té un motor potent que et permet pujar ports de muntanya amb facilitat, també gràcies a l'agilitat i facilitat de conducció que dona un vehicle tan nou.
Destaca sobre la resta l'aire condicionat integrat en la zona 'habitatge' que funciona a 220V, per la qual cosa es pot utilitzar en càmpings i/o àrees amb presa d'electricitat.
Disposa de tot el necessari per a viatges tant a l'hivern com a l'estiu, durant el teu viatge, no et faltarà de res.
Disposa de 3 seients per a anar en marxa, encara que en el llit caben 2 adults + 1 nen o 3 adults atapeïts. Sota petició, es pot lliurar amb un matalàs addicional per a una persona per a la part davantera.
Llits individuals
100x190 cmLlit transversal
185x220 cmLes modalitats de remborsament varien en funció de la data d'anul·lació de la reserva.
L'adreça exacta d'estacionament serà disponible un cop confirmada la reserva.
Soy un chico de 28 años nacido en una gran ciudad pero con alma aventurera. Me encanta recorrer el mundo a bordo de una autocaravana, siempre escuchando los consejos y anécdotas de los propietarios. Después de muchos años alquilando campers, por fin he podido adquirir una propia. Como muchos de mis mejores recuerdos son de viajes con furgoneta alquilada, quiero poder ofrecer lo mismo de lo que yo he disfrutado tanto tiempo sin ser mia, una camper para poder crear recuerdos.
Des de 90 €/dia