És possible realitzar modificacions de dates, de quilometratge i de l'assegurança en una reserva encara que aquesta ja hagi estat confirmada.
Per a això, el viatger ha d'accedir a l'apartat "Els meus Viatges" del seu Compte Yescapa i realitzar la sol·licitud de modificació (cap sol·licitud de modificació podrà ser tractada per telèfon o e-mail).
Quines modificacions pot realitzar el viatger en total autonomia des del seu Compte Yescapa?
1) Afegir dies o canviar el paquet quilomètric abans de realitzar el pagament de la reserva
El viatger haurà de cancel·lar la seva sol·licitud inicial i tornar a enviar una nova amb les informacions correctes.
2) Afegir dies o canviar el paquet quilomètric després d'haver realitzat el pagament de la reserva
Si acceptes, el viatger pot modificar els següents detalls en una reserva ja confirmada des del seu compte Yescapa.
3) Ajornar les dates del lloguer:
El viatger pot sol·licitar la modificació de les dates del lloguer. Aquesta gestió pot realitzar-se de manera independent directament des del seu espai personal per a una reserva ja confirmada. Aquesta sol·licitud de canvi està subjecta al teu acord i has d'acceptar o rebutjar la sol·licitud.
Aquestes són les condicions per a sol·licitar un canvi de data:
Important: Aquesta modificació no implica cap canvi en la durada, el preu o les condicions.
Cas particular: Supressió d'un dia de lloguer o del paquet quilomètric
No és possible reduir la durada del lloguer ni el paquet quilomètric si la reserva ja ha estat confirmada.