És possible realitzar modificacions de dates, de quilometratge i de l'assegurança en una reserva encara que aquesta ja hagi estat confirmada. Per això, has d'obtenir primer l'acord del propietari: és fonamental perquè la modificació sigui efectiva. Pots sol·licitar un canvi fins al dia de retorn previst.
Per a qualsevol modificació, has d'accedir a l'apartat Els meus Viatges del teu Compte Yescapa i realitzar la sol·licitud de modificació (cap sol·licitud de modificació podrà ser tractada per telèfon o e-mail).
Per això hauràs de cancel·lar la teva sol·licitud inicial i tornar a fer una nova amb les bones informacions.
Pots modificar tu mateix una reserva ja confirmada per mitjà del teu Compte Yescapa, en l'apartat dels meus Viatges > "Modificar".
Podràs modificar:
Es poden realitzar diverses modificacions per a una mateixa reserva. Per a fer-ho, hauràs de:
No és possible canviar les dates, reduir la durada del lloguer ni el paquet quilomètric a través del teu Compte Yescapa si la teva reserva ja ha estat confirmada. No obstant això, si s'arriba a un acord entre totes dues parts, tant el propietari com el viatger han d'enviar-nos la seva sol·licitud per correu electrònic (correu electrònic del propietari amb el viatger en còpia o viceversa).