Centre d'ajuda - Llogater

Troba les respostes a les questions freqüents

Com modificar una reserva?

És possible realitzar modificacions de dates, de quilometratge i de l'assegurança en una reserva encara que aquesta ja hagi estat confirmada. Per això, has d'obtenir primer l'acord del propietari: és fonamental perquè la modificació sigui efectiva. Pots sol·licitar un canvi fins al dia de retorn previst.

Per a qualsevol modificació, has d'accedir a l'apartat Els meus Viatges del teu Compte Yescapa i realitzar la sol·licitud de modificació (cap sol·licitud de modificació podrà ser tractada per telèfon o e-mail).

 

¿Quines modificacions pots realitzar en total autonomia des del teu Compte Yescapa?

1) Afegir dies o canviar el paquet quilomètric abans de realitzar el pagament de la reserva

Per això hauràs de cancel·lar la teva sol·licitud inicial i tornar a fer una nova amb les bones informacions.

2) Afegir dies o canviar el paquet quilomètric després d'haver realitzat el pagament de la reserva

 

Pots modificar tu mateix una reserva ja confirmada per mitjà del teu Compte Yescapa, en l'apartat dels meus Viatges > "Modificar".

 

Podràs modificar:

 

  • la data de sortida;
  • la data de retorn;
  • el forfait quilomètric;
  • afegir un segon conductor;
  • afegir opcions.

 

Es poden realitzar diverses modificacions per a una mateixa reserva. Per a fer-ho, hauràs de:
 

  1. Accedir al teu Compte Yescapa > "Els meus Viatges" > "Modificar" o "Afegir Opcions";
  2. Triar les modalitats que desitges modificar i fer clic a "Guardar";
  3. Verificar l'informació i condicions de modificació;
  4. Confirmar la sol·licitud clicant al botó “Enviar la meva sol·licitud”;
  5. S'enviarà un e-mail al propietari per a proposar-li la modificació. Si aquest accepta, podràs pagar l'extensió sol·licitada;
  6. La modificació serà efectiva en el contracte i en el resguard d'assegurança una vegada finalitzat el pagament.

Cas particular: Supressió d'un dia, d'un paquet quilomètric o canvi de dates després d'haver realitzat el pagament de la reserva

No és possible canviar les dates, reduir la durada del lloguer ni el paquet quilomètric a través del teu Compte Yescapa si la teva reserva ja ha estat confirmada. No obstant això, si s'arriba a un acord entre totes dues parts, tant el propietari com el viatger han d'enviar-nos la seva sol·licitud per correu electrònic (correu electrònic del propietari amb el viatger en còpia o viceversa).