Centre d'ajuda - Llogater

Troba les respostes a les questions freqüents

Com funciona el pagament?

Per a confirmar la seva reserva, el viatger ha de realitzar el pagament de manera segura mitjançant targeta bancària per mitjà de la pàgina, o bé, a través del servei de pagament en línia PayPal

Per a realitzar el pagament, rebràs un correu electrònic de confirmació de lloguer títulat "La teva sol·licitud de reserva ha estat acceptada pel propietari". Però també pots confirmar directament a la pàgina:

  • Entrar a la pàgina Yescapa
  • Panell de control
  • Els meus viatges
  • Fes clic a la línia correspondent (per exemple lloguer n° 312345)
  • Fes clic a "Confirmar la meva reserva"

Tens dues possibilitats:

PAGAR AL COMPTATPAGAR EN DOS TERMINIS SENSE CÀRREC
Hauràs de realitzar el pagament total de la reserva per targeta bancària.

Únicament possible si la reserva es realitza com a mínim 45 dies abans de l'inici del lloguer.

Per exemple: estem a 01/07/2017, realitzo la meva sol·licitud de reserva del 10/09/2017 al 12/09/2017, així doncs entre avui i el primer dia de lloguer encara falten 72 dies.

 Fes clic a "Pagar avui XXX €"Primer pagament: el primer pagament es realitza immediatament. Inclou el 30% de la remuneració del propietari, l'assegurança i les despeses de servei.

Segon pagament: Es realitza automàticament 1 mes abans de la sortida, inclou la resta del pagament.

Per exemple: Estem a 01/07/2017, realitzo les meves sol·licituds de reserva del 10/09/2017 al 12/09/2017.
El primer pagament es realitzarà el 01/07/2017; el segon pagament es realitzarà automàticament el 10/09/2017 a la mateixa targeta amb la qual es va realitzar el primer termini.

En tots dos casos:

  • Hauràs d'indicar el teu numero de targeta bancària, la data de venciment i el criptograma. 
  • Una vegada es validin les dades de la teva targeta, seràs dirigit a la pàgina del teu banc en la qual et demanaran un codi secret. Aquesta seguretat addicional es diu 3DSecure: el teu banc t'envia un codi secret per missatge de text, correu electrònic o missatge àudio (segons els paràmetres definits amb el teu banc)
  • Insereix el codi.
  • Podràs llegir "pagament realitzat amb èxit" a la teva pantalla.

Si el pagament ha fallat, consulta l'article “¿Què fer si el meu pagament ha fallat?"