Centre d'ajuda - Llogater

Troba les respostes a les questions freqüents

Què faig si el meu pagament ha fallat?

Poden existir diversos motius de fallida de pagament. Aquí et mostrem una llista de possible solucions:

  • T'has equivocat omplint els números de la teva targeta => torna a interntar-ho;
  • El topall de la teva targeta no és suficient => contacta amb el teu banc;
  • Has arribat al límit de la targeta => contacta amb el teu banc;
  • El 3DSecure no està activat en la teva targeta => contacta amb el teu banc;
  • La teva targeta no admet compres per Internet => contacta amb el teu banc;
  • Has trigat massa per entrar el codi secret 3DSecure => torna a intertar-ho;
  • T'has equivocat indicant el codi 3DSecure =>  torna a intertar-ho;
  • Has tancat el teu navegador massa aviat (abans d'arribar al final del procés) => torna a internat-ho;
  • La data de venciment es massa propera => contacta amb el teu banc i el servei client Yescapa;
  • La pàgina Yescapa ha trobat un error => torna a intentar-ho i contacta amb el servei d'atenció al client de Yescapa;
  • Intentes pagar amb una targeta pre-pagament, Maestro o American Express => contacta amb el servei d'atenció al client de Yescapa.
  • El pagament realitzat per PayPal ha estat rebutjat => consulta el centre d'ajuda PayPal