Centre d'ajuda - Propietari

Troba les respostes a les questions freqüents

Què succeeix en cas d'avaria o immobilització del meu vehicle degut a una incidència?

1. Els viatgers hauran de contactar amb l'assistència (+34 913 536 391 des de l'estranger o 900 533 094 des d'Espanya). Han d'indicar que es tracta d'una avaria. Proporcionar la matrícula i el número de pòlissa que es troba en el certificat de l'assegurança. Han d'informar que criden de Yescapa.

La grua intentarà solucionar la incidència si no és important. Si no, derivarà el vehicle a taller.

- Si el vehicle pot ser reparat ràpidament, es proporcionarà allotjament (si fos necessari) als viatgers dins d'un perímetre pròxim al taller on es duran a terme les reparacions i podreu continuar el vostre viatge.

- Si el vehicle no pot ser reparat ràpidament, l'assistència explicarà les etapes a seguir. Els viatgers han de deixar el vehicle en el millor estat possible, prendre fotos de l'interior i de l'exterior abans de separar-se del vehicle, i sol·licitar una còpia de la fitxa d'intervenció al gruista on figurin els danys ocasionats al vehicle o la informació relativa a la intervenció.

2. Quan el vehicle torni al seu destí, et demanem realitzar el control d'estat del vehicle amb els viatgers i anotar aquest incident en la pàgina 3 del contracte de lloguer, indicant l'ocorregut i els danys ocasionats, si hi hagués. Et recomanem retenir la fiança fins a resolució de l'incident.

3. Contacta amb Yescapa per telèfon o per e-mail a través de seguro@yescapa.es. T'explicarem els següents passos en el procediment.

En cas d'accident responsable o sense tercer identificat que necessita la intervenció de l'assegurança, s'ha de declarar l'incident mitjançant el formulari disponible en els detalls de la reserva. A continuació, s'informarà del procés a seguir. Si el vehicle és de matrícula espanyola i llogat amb l'assegurança Lagun Aro aportat per Yescapa, pots consultar el procés de gestió a la Guia de Gestió de Sinistre Lagun Aro.