Centre d'ajuda - Llogater

Troba les respostes a les questions freqüents

Què és la franquícia?

La franquícia correspon a l'import que el viatger haurà d'abonar en cas de sinistre, sempre que el cost de la reparació excedeixi la franquícia contractada. En el cas que el cost de la reparació sigui inferior a la franquícia, el viatger abonarà únicament el cost de la reparació.


La franquícia no es reté abans ni durant el viatge. No obstant això, l'import que ha de sol·licitar el propietari és el de la fiança, que pot ser utilitzada per a cobrir la franquícia o el cost de la reparació.

Yescapa es reserva el dret de cobrar la franquícia en cas d'incident. La petjada bancària de la targeta es conserva en el moment en el qual el viatger realitza el pagament a través de la web.

Una franquícia d'assegurança s'aplica segons la regla "un incident = una franquícia". Per a més informació sobre la franquícia aplicada i de les cobertures de l'assegurança i exclusions, accedeix a la nostra pàgina d'assegurances de lloguer.