És possible realitzar modificacions de dates, de quilometratge i de l'assegurança en una reserva encara que aquesta ja hagi estat confirmada. Per a això, has d'obtenir primer l'acord del propietari: és fonamental perquè la modificació sigui efectiva. Pots sol·licitar un canvi fins al dia previst de retorn.
Per a qualsevol modificació, has d'accedir a l'apartat "Els meus Viatges" del teu Compte Yescapa i realitzar la sol·licitud de modificació (cap sol·licitud de modificació podrà ser tractada per telèfon o e-mail).
Quines modificacions pots realitzar en total autonomia des del teu Compte Yescapa?
1) Afegir dies o canviar el paquet quilomètric abans de realitzar el pagament de la reserva
Per a això hauràs de cancel·lar la teva sol·licitud inicial i tornar a fer una nova amb les bones informacions.
2) Afegir dies o canviar el paquet quilomètric després d'haver realitzat el pagament de la reserva
Pots modificar tu mateix una reserva ja confirmada a través del teu Compte Yescapa, en l'apartat de "Els meus Viatges" > "Modificar".
Podràs modificar:
Es poden realitzar diverses modificacions per a una mateixa reserva.
Per a fer-ho, segueix els següents passos:
3) Ajornament de les dates de lloguer:
Pots sol·licitar al propietari l'ajornament de les dates de lloguer, sense modificar la durada, el preu ni les condicions. Aquesta gestió pot realitzar-se de manera independent directament des del teu espai personal per a una reserva ja confirmada.
Pots modificar les dates de lloguer en les següents condicions:
Com sol·licitar un canvi de data?
Cas particular:
Supressió d'un dia, d'un paquet quilomètric o canvi de dates després d'haver realitzat el pagament de la reserva
No és possible reduir la durada del lloguer ni el paquet quilomètric si la teva reserva ja ha estat confirmada.