Centre d'ajuda - Llogater

Troba les respostes a les questions freqüents

Com modificar una reserva?

És possible realitzar modificacions de dates, de quilometratge i de l'assegurança en una reserva encara que aquesta ja hagi estat confirmada. Per a això, has d'obtenir primer l'acord del propietari: és fonamental perquè la modificació sigui efectiva. Pots sol·licitar un canvi fins al dia previst de retorn.

Per a qualsevol modificació, has d'accedir a l'apartat "Els meus Viatges" del teu Compte Yescapa i realitzar la sol·licitud de modificació (cap sol·licitud de modificació podrà ser tractada per telèfon o e-mail).

Quines modificacions pots realitzar en total autonomia des del teu Compte Yescapa?

1) Afegir dies o canviar el paquet quilomètric abans de realitzar el pagament de la reserva

Per a això hauràs de cancel·lar la teva sol·licitud inicial i tornar a fer una nova amb les bones informacions.

2) Afegir dies o canviar el paquet quilomètric després d'haver realitzat el pagament de la reserva

Pots modificar tu mateix una reserva ja confirmada a través del teu Compte Yescapa, en l'apartat de "Els meus Viatges" > "Modificar".
Podràs modificar:

  • la data de sortida;
  • la data de retorn;
  • el forfet quilomètric;
  • afegir opcions.

Es poden realitzar diverses modificacions per a una mateixa reserva.

Per a fer-ho, segueix els següents passos:

  1. Accedeix al teu Compte Yescapa > "Els meus Viatges" > "Modificar" o "Afegir Opcions";
  2. Tria les modalitats que desitges modificar i fes clic a "Guardar";
  3. Verifica la informació i condicions de modificació;
  4. Confirma la sol·licitud clicant en el botó “Enviar la meva sol·licitud”;
  5. S'enviarà un e-mail al propietari per a proposar-li la modificació. Si accepta, podràs pagar l'extensió sol·licitada;
  6. La modificació serà efectiva en el contracte i en el certificat d'assegurança una vegada finalitzat el pagament.

3) Ajornament de les dates de lloguer:

Pots sol·licitar al propietari l'ajornament de les dates de lloguer, sense modificar la durada, el preu ni les condicions. Aquesta gestió pot realitzar-se de manera independent directament des del teu espai personal per a una reserva ja confirmada.

Pots modificar les dates de lloguer en les següents condicions:

  • La reserva ha d'estar pagada íntegrament (inclòs el segon pagament en cas de pagament en dos terminis);
  • La sol·licitud ha de realitzar-se entre 24h després de la confirmació i 72h abans de la sortida;
  • El vehicle ha d'estar disponible en les noves dates;
  • L'ajornament ha de produir-se en el termini d'un any;
  • Només es pot realitzar una sol·licitud de modificació alhora.

Com sol·licitar un canvi de data?

  1. Accedeix al teu compte en l'apartat "Els meus viatges".
  2. En l'apartat "Sol·licitud de modificació" > "Canviar les dates del meu viatge" > "Enviar la sol·licitud"
  3. Introdueix la teva nova data de sortida i feix clic en "Següent";
  4. Confirma la teva sol·licitud fent clic a «Enviar la meva sol·licitud»;
  5. El propietari rebrà un mail per a acceptar o rebutjar la teva sol·licitud;
  6. Si la teva sol·licitud és acceptada, s'actualitzaran automàticament els detalls de la reserva.

Cas particular:
Supressió d'un dia, d'un paquet quilomètric o canvi de dates després d'haver realitzat el pagament de la reserva
No és possible reduir la durada del lloguer ni el paquet quilomètric si la teva reserva ja ha estat confirmada.