Centre d'ajuda - Propietari

Troba les respostes a les questions freqüents

Puc deixar una opinió al viatger després del lloguer?

Per descomptat! Les opinions dels propietari són essencials per a la comunitat. Gràcies a elles, els altres propietaris poden saber si un viatger ja ha llogat en la pàgina web i com ha anat amb els seus lloguers anteriors.
No obstant això, t'aconsellem tenir en compte certes regles:

  • En primer lloc, podràs avaluar la teva experiència de lloguer i al viatger. Una vegada realitzat, podràs donar la teva opinió sobre Yescapa.
  • La teva opinió no ha de contenir dades de contacte personals (direcció, nom complet...).
  • Les declaracions que realitzis no hauràn de ser abusives, difamatòries o discriminatòries.
  • Si la qualificació global de la teva experiència és inferior a 4, si us plau, deixa un comentari per a explicar-nos el motiu. El comentari ha de ser coherent amb la qualificació donada.
  • Si afegeixes fotos a la teva opinió, aquestes han de tenir el contingut apropiat.
Si el comentari es refereix a un expedient de sinistre o litigi en curs, només podrem dur a terme la moderació una vegada s'hagi tancat l'expedient.
Si el viatger et deixa la seva opinió i no estàs d'acord, tens dret de rèplica per a presentar la teva versió dels fets. Per a això, posa't en contacte amb el servei d'atenció al client de Yescapa.