Centre d'ajuda - Propietari

Troba les respostes a les questions freqüents

Quines són les modalitats de reemborsament en el cas d'anul·lació?

Quan acceptes una sol·licitud de lloguer com a propietari, et compromets a complir-la, excepte en cas de força major imprevisible que impedeixi el lloguer (vehicle avariat o accidentat).

Si cancel·les una reserva sense poder aportar un justificant escrit de força major, una penalització de 150€ serà retinguda per la plataforma sobre l'ingrès de la teva pròxima remuneració per a compensar la cancel·lació abusiva i les molèsties ocasionades als viatgers. 

Una assegurança d'anul·lacio està a la disposició dels viatgers per a qualsevol nova sol·licitud de lloguer. Aquesta assegurança té les següents modalitats de reemborsament i les millors indemnitzacions per al propietari. 

En cas d'anul·lació pel viatger, les modalitats de reembosarment que se li apliquen dependrà llavors de la data d'anul·lació de la reserva i d'inici de la mateixa:

 

En cas d'anul·lació pel viatger a 30 o més dies abans de la data de sortida:
 -Rebràs el 5% la teva remuneració

 

 

En cas d'anul·lació pel viatger a menys de 30 dies de la data de sortida:
- Rebràs el 100% de l'import de la teva remuneració.
- Si no ha subscrit l'assegurança d'anul·lació, no hi haurà reemborsament possible per al viatger, haurà de pagar-se la totalitat de l'import de la reserva.

En cas d'anul·lació en les primeres 24h pel viatger: 

Si l'anul·lació té lloc en les primeres 24 hores d'haver confirmat la reserva, el Viatger podrà beneficiar-se d'un reemborsament íntegre del lloguer. En cas d'anul·lació del viatger en les primeres 24h després de la confirmació, el propietari no podrà pretendre a l'import de la seva remuneració.