Quan acceptes una sol·licitud de lloguer com a propietari, et compromets a complir-la, excepte en cas de força major imprevisible que impedeixi el lloguer (vehicle avariat o accidentat).
Si cancel·les una reserva sense poder aportar un justificant escrit de força major, una penalització de 150€ serà retinguda per la plataforma sobre l'ingrès de la teva pròxima remuneració per a compensar la cancel·lació abusiva i les molèsties ocasionades als viatgers.
Una assegurança d'anul·lacio està a la disposició dels viatgers per a qualsevol nova sol·licitud de lloguer. Aquesta assegurança té les següents modalitats de reemborsament i les millors indemnitzacions per al propietari.
En cas d'anul·lació pel viatger, les modalitats de reembosarment que se li apliquen dependrà llavors de la data d'anul·lació de la reserva i d'inici de la mateixa:
En cas d'anul·lació pel viatger a 30 o més dies abans de la data de sortida:
- Si has abonat únicament el pagament 1/2 no hi ha reemborsament possible.
- Si la sol·licitud de lloguer s'ha realitzat abans del 02 de maig de 2024: rebràs el 30% de l'import de la teva remuneració.
- Si la sol·licitud de lloguer s'ha realitzat després del 02 de maig de 2024: rebràs el 5% de la teva remuneració.
En cas d'anul·lació pel viatger a menys de 30 dies de la data de sortida:
- Rebràs el 100% de l'import de la teva remuneració.
- Si no ha subscrit l'assegurança d'anul·lació, no hi haurà reemborsament possible per al viatger, haurà de pagar-se la totalitat de l'import de la reserva.
En cas d'anul·lació en les primeres 24h pel viatger:
Si l'anul·lació té lloc en les primeres 24 hores d'haver confirmat la reserva, el Viatger podrà beneficiar-se d'un reemborsament íntegre del lloguer. En cas d'anul·lació del viatger en les primeres 24h després de la confirmació, el propietari no podrà pretendre a l'import de la seva remuneració.