Si observes danys en el teu vehicle, aquests són els passos que has de seguir:
En primer lloc, completa i signatura el contracte de lloguer amb el viatger i pensa a retenir la fiança.
Sol·licita un pressupost a un taller local, que al seu torn hauràs d'enviar-nos perquè puguem proporcionar-ho al viatger. Una vegada que el viatger hagi estat notificat i aprovi el pressupost, podràs pagar les reparacions necessàries amb la fiança que has conservat.
- Si els danys són mínims i inferiors a la franquícia de l'assegurança, et recomanem resoldre-ho de manera amistosa amb el viatger.
- Si els danys no són menors o si no estàs d'acord amb el viatger, has de notificar l'incident a través del teu compte Yescapa.
En cas que l'import de les reparacions sigui superior a la franquícia, l'equip d'assegurança especialitzada farà la declaració corresponent (excepte les exclusions previstes en les condicions generals de l'assegurança).
Si és necessari, l'asseguradora designarà a un enginyer independent que avaluarà el cost de les reparacions. L'asseguradora reemborsarà aquest import, menys la franquícia.
- Si el responsable és el viatger, aquest pagarà la franquícia a través de la fiança o per transferència bancària.
- En cas que el cost de les reparacions sigui inferior a la franquícia aplicable, l'asseguradora no obrirà l'expedient El viatger haurà de pagar el cost total de les reparacions mitjançant transferència bancària al propietari.
Si es detecten danys addicionals després de signar el contracte de devolució, et recomanem posar-te en contacte amb el viatger per a afegir-los a les dues còpies del contracte de lloguer si accepta la seva responsabilitat.
T'informem que només podem oferir la nostra mediació si la responsabilitat del viatger està clarament indicada en el contracte i si l'incident s'ha notificat des del compte Yescapa en un termini de 72 hores.