Centre d'ajuda - Llogater

Troba les respostes a les questions freqüents

Què succeix en cas d'avaria o incident?

En cas d'avaria, pots contactar directament amb l'assistència vinculada a l'assegurança contractada per al teu lloguer. Si has contractat l'assegurança amb Yescapa, pots trobar el número de l'assistència aplicable en el resguard de l'assegurança enviada per e-mail i disponible en el teu compte Yescapa. 

En cas d'accident que no impedeixi el desplaçament del vehicle, el viatger ha de contactar amb al propietari el més aviat possible. A la tornada del lloguer, s'han d'anotar en la fitxa de l'estat del vehicle els elements danyats. 

En cas d'accident responsable o sense tercer identificat que necessita la intervenció de l'assegurança, s'ha de contactar directament amb Yescapa per e-mail a l'adreça: seguro@yescapa.es o per telèfon al +34 932 20 05 51 . A continuació, s'informarà el procés a seguir. Si has llogat un vehicle a Espanya amb l'assegurança Lagun Aro aportat per Yescapa, pots consultar el procés de gestió en la Guía de Gestió de Sinistres Lagun Aro.