Centre d'ajuda - Propietari

Troba les respostes a les questions freqüents

Un dels meus documents ha estat rebutjat.Quin pot ser el motiu?

Per a garantir el bon funcionament de la plataforma i garantir la confiança dels seus usuaris, Yescapa verifica cadascun dels documents i la validesa d'aquests.

Si qualsevol dels teus documents ha estat rebutjat, t'indicarem per correu electrònic el motiu per el qual no ha estat acceptat.

Quan rebis un correu electrònic que rebutja un document, pots tornar a afegir un altres desprès d'haver comprovat les següents qüestions;

  • La il·legibilitat: el document ha de ser completament llegible (ben quadrat). Per el DNI i el carnet de conduir, és imprescindible pujar totes dues cares del document. Verifica que els documents no siguin borrosos, massa clars o foscos.
  • La validesa: comprova la data de validesa dels documents. El comprovant de domicili ha de ser el més recent possible (No pot datar de més de 3 mesos d'antiguetat). Els documents que s'admeten per a comprovar l'identitat són: el DNI (recte i vers) i el passaport (i el NIE per a residents de nacionalitat estrangera a Espanya).
  • Les dades proporcionades en el teu perfil hauran de correspondre amb les informacions que apareixen en els documents (nom, cognoms, data de naixament i adreça postal) i per a un vehicle (dades del propietari i matrícula). En cas contrari, sempre podràs modificar les informacions en l'apartat El meu perfil > Les meves informacions del teu Panell de control.

Si contínues tenint dificultats després d'haver comprovat cadascuna d'aquestes qüestions, no dubtis en contactar amb el servei d'atenció al client al 932 20 05 51 de dilluns a divendres de 9h00 a 14h00 i de 15h00 a 18h00.