Centre d'ajuda - Propietari

Troba les respostes a les questions freqüents

Puc anul·lar una reserva confirmada?

Com a propietari, és realment important mantenir el teu calendari actualitzat per a evitar anul·lar reserves confirmades. Gestionar correctament la teva disponibilitat garanteix un òptim servei als viatgers i prevé anul·lacions innecessàries.

Anul·lació d'una  reserva confirmada

Una vegada confirmada la reserva (després que el viatger hagi efectuat el pagament), et compromets a respectar la reserva tret que es produeixi un esdeveniment de força major. Si anul·les sense un motiu vàlid, el teu anunci pot baixar de posició en els resultats del nostre cercador. Si això ocorre repetidament, se't penalitzarà amb 150 euros. Quan les anul·lacions són freqüents, prendrem a més altres mesures, com la suspensió o supressió del teu anunci.

No se't penalitzarà si les anul·lacions són degudes als següents esdeveniments:

  • Avaria o accident del vehicle que el deixi inutilitzable
  • Malaltia greu o accident que impedeixi la seva presència el dia de sortida
  • Qualsevol circumstància imprevista que impedeixi la realització del lloguer

Si, per qualsevol motiu, no pots procedir amb el lloguer, has d'informar  el viatger i anul·lar la reserva directament des del teu perfil de propietari.


Anul·lació d'una reserva instantània

Si reps una reserva instantània i necessites anul·lar-la, disposes de 24 hores des de la confirmació per a anul·lar sense penalització. Transcorregut aquest termini, s'aplicaran les mateixes condicions d'anul·lació esmentades en el punt anterior.