Puc deixar una opinió després del lloguer?
Per descomptat! Les opinions dels viatgers són essencials per a la nostra comunitat. Gràcies a elles, els altres usuaris poden fer-se una idea del vehicle i del propietari.
No obstant això, t'aconsellem seguir certes regles:
- En primer lloc, podràs avaluar la teva experiència de lloguer i al propietari. Una vegada realizat, podràs donar a conèixer la teva opinió sobre Yescapa.
- La teva opinió no ha de contenir dades de caràcter personals (direcció, nom complet...).
- Les declaracions que realitzis no hauràn de ser abusives, difamatòries o discriminatòries.
- Si la qualificació global de la teva experiència és inferior a 4, si us plau, deixa un comentari per explicar-nos el motiu. El comentari ha de ser coherent amb la qualificació donada.
- Si afeigeixes fotografies a la teva opinió, aquestes han de tenir el contigut apropiat.
Si el comentari es referiex a un expedient de reclamació en curs, només podrem dur a terme la moderació una vegada tancat l'expedient.
Donem al propietari el dret de rèplica i resposta a l'opinió perquè pugi presentar la seva versió dels fets. Per a això, ha de posar-se en contacte amb el servei d'atenció al client de Yescapa. La resposta del propietari ha de respectar les mateixes regles citades anteriorment en aquest article.