Centre d'ajuda - Llogater

Troba les respostes a les questions freqüents

La meva sol·licitud de reserva ha estat acceptada. I ara què?

Si la sol·licitud de reserva ha estat acceptada pel propietari, seràs informat directament per e-mail. D'aquesta manera podràs acceptar o rebutjar lliurement la sol·licitud que acaba de ser acceptada pel propietari en un termini de 48 hores. 

Si necessites més temps per pendre una decisió o ultimar els detalls amb el propietari, tindràs la possibilitat de prolongar la sol·licitud de reserva 48 hores més via l'e-mail que rebràs.

Passades aquestes 48 hores suplementàries i sense confirmació per la teva part, la sol·licitud expirarà i s'anul·larà. En aquest moment podràs enviar de nou la sol·licitud o bé buscar un altre vehicle. 

Recorda que enviar una sol·licitud és 100% gratuït i sense comprormis. Pots enviar fins a 5 sol·licituds de lloguer a diferents propietaris. Si no obtens resposta en 48 hores, podràs enviar-ne d'altres. 

Per confirmar una reserva, has de procedir al pagament per mitjà de la plataforma. D'aquesta forma, bloquejaràs el vehicle pel teu viatge.

En el moment de confirmar la reserva, tens la possibilitat d'abonar:

  • La totalitat de l'import de la reserva en un sol pagament.
  • En dos terminis, si queden més de 45 dies per a la data de començament del teu lloguer.