Centre d'ajuda - Llogater

Troba les respostes a les questions freqüents

He realitzat una sol·licitud de reserva però no he obtingut cap resposta. És normal?

A la nostra pàgina, quan realitzes una sol·licitud de reserva, l'enviem immediatament als diferents propietaris juntament amb un missatge de text per a avisar-lo. Quan la reben, tenen dues opcions: acceptar o cancel·lar. En tots dos casos, t'avisem per correu electrònic i a l'apartat "els meus viatges" del teu espai personal. 

Demanem als propietaris consultar amb freqüència la seva bústia del correu electrònic per consultar si ha rebut noves sol·licituds. Disposen de 48 hores per a contestar. No obstant això, aquest termini és indicatiu, ja que és possible que alguns propietaris no mirin els seus correus electrònics i no responguin. 

Malhauradament, pot succeir que alguns propietaris triguin més temps a contestar les sol·licituds. 

En quaselvol cas, quan s'esgota el termini de 48 hores, t'enviem un correu electrònic perquè puguis tornar a contactar amb el propietari o bé enviar altres sol·licituds a nous vehicles. Són totalment gratuïtes i sense compromís. No dubtis a realitzar-ne diverses per tenir més possibilitats de trobar el vehicle perfecte pel teu viatge.