En cas de multa durant el lloguer, el viatger ha d'assumir l'import d'aquesta, ja que és el conductor i responsable del vehicle durant tot el període de lloguer.
Tant si la multa comporta una pèrdua de punts com si no, et demanem que comuniquis aquesta informació en la major brevetat possible al viatger per a evitar possibles increments de l'import d'aquesta.
Una vegada que hagis informat el viatger, et sol·licitem que duguis a terme els tràmits per a canviar la titularitat de la multa. Pots realitzar les gestions necessàries de canvi de titularitat amb la informació que figura en el contracte de lloguer, així pots demostrar que va ser el viatger el que conduïa el vehicle en el moment de la infracció.
Disposes de 20 dies naturals des de l'endemà de la recepció de la multa per a realitzar aquest tràmit.
Podràs dur a terme el canvi de titularitat d'una multa de diferents maneres: per internet, per correu postal o directament en una oficina de la Direcció General de Trànsit, trobaràs tota la informació en aquest enllaç.
En cas de multa per no haver pagat un peatge:
Si reps documents de despeses complementàries (peatge, ecotaxa, etc.), abans que finalitzi el lloguer; et convidem a transmetre una còpia del document al viatger i sol·licitar-li l'abonament d'aquests costos en el moment de devolució del vehicle. Aquest cost pots deduir-lo directament de la fiança.
Si reps els documents després de la finalització del lloguer, et convidem a contactar al viatger per a informar-lo i sol·licitar-li aquest import.
Si necessites ajuda, no dubtis a enviar-nos una còpia del document a l'adreça contacto@yescapa.es. Contactarem amb el viatger per a sol·licitar-li l'abonament de l'import.