Centre d'ajuda - Llogater

Troba les respostes a les questions freqüents

Quines són les modalitats de reemborsament en cas d'anul·lació?

Les següents condicions es refereixen al cas d'anul·lació sol·licitada pel viatger. Totes les cancel·lacions i reemborsaments han de ser sol·licitats a través del seu compte Yescapa ("Els meus viatges" > "Detalls de la reserva" > "Modificar o Cancel·lar").
 

Si has contractat l'assegurança d'anul·lació en el moment de confirmar la teva reserva:

Una vegada anul·lada la reserva, has d'emplenar en total autonomia l'expedient amb l'asseguradora a través del teu compte Yescapa, “Detalls de la reserva” > “Formulari de reemborsament”. Pots sol·licitar el reemborsament total del lloguer, a excepció de l'import de l'assegurança d'anul·lació, de qualsevol extensió afegida a la reserva després de la confirmació i de la franquícia aplicada per l'assegurança d'anul·lació.


L'assegurança d'anul·lació s'aplica si un esdeveniment imprevisible definit per les condicions de l'assegurança d'anul·lació ocorre a un dels viatgers sota presentació d'un justificant. Una vegada que la companyia hagi estudiat el teu cas, et donarà una resposta en la major brevetat possible.

Per a més informació sobre les cobertures de l'assegurança, franquícies i reemborsaments, et convidem a consultar les Condicions Generals de l'assegurança d'anul·lació en aquest enllaç.

 

Si no has contractat l'assegurança d'anul·lació o el motiu no està cobert per les condicions de l'asseguradora:

  • En cas d'anul·lació a 30 dies o més abans del començament de la reserva: Si has realitzat el pagament íntegre del lloguer, se't reemborsarà el 95% del cost del lloguer, exclosos els imports de l'assegurança  i les despeses de gestió. No obstant això, d'haver abonat únicament el pagament 1/2 del lloguer, no hi ha reemborsament possible.

  • En cas d'anul·lació a menys de 30 dies abans de la data de sortida: no hi ha reemborsament possible, hauràs d'abonar-se la totalitat de l'import de la reserva. La forma de pagament en 2 terminis no exclou l'obligació del viatger a abonar el total de la reserva en cas d'anul·lació a menys de 30 dies abans de la sortida.  

  • En cas d'anul·lació en les primeres 24h d'haver confirmat la teva reserva: Si l'anul·lació té lloc en les primeres 24h d'haver confirmat la reserva, podràs beneficiar-se d'un reemborsament íntegre del lloguer, excepte l'import de l'assegurança d'anul·lació si aquest hagués estat subscrit. No obstant això, si la reserva té lloc en les 24 hores següents a la confirmació del lloguer; cap reemborsament serà possible. En cas d'anul·lació del viatger en les primeres 24h després de la confirmació, el propietari no podrà pretendre a l'import de la seva remuneració.

 

En cas de força major, és possible cancel·lar la reserva fins a 48 hores abans de l'inici d'aquesta. Per a consultar els motius elegibles i les condicions de reemborsament, et convidem a consultar la nostra pàgina.



Si desitges ajornar les dates de la seva estada, has de comentar-ho prèviament amb el propietari, si està d'acord, has d'informar el nostre equip per correu electrònic, amb còpia al propietari, de les noves dates. A continuació, farem el canvi. El canvi de dates és gratuït amb l'acord del propietari, subjecte a un màxim de 2 modificacions per lloguer.



En cas d'anul·lació per part del propietari o per avaria del vehicle, hauràs d'anul·lar la teva reserva marcant com a motiu d'anul·lació “avaria del vehicle” i, en aquest cas, si podràs optar al reemborsament de l'import del lloguer, després d'estudi del teu cas pel nostre equip.